1 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca+sierpniowy TBR

Znalezione obrazy dla zapytania books photo

Pierwszy miesiąc wakacji już za nami [chlip, chlip :( ], niezbyt ciekawy jeśli mam być szczera - cały czas pada, pogoda nijaka, człowiek popada w taki senny nastrój. Jednak znalazłam parę chwil na urozmaicenie sobie czasu - byłam na "Iluzji 2" oraz "Obecności 2", wkręciłam się w nowy serial twórców mojego kochanego The Walking Dead , a mianowicie "Outcast.Opętanie". Ogólnie przyznaję,że większość czasu spędziłam w domu , ale rozmawiając całymi dniami z przyjaciółmi przez różne komunikatory. Dość trudno nam się zgrać i zebrać z racji tego, że mieszkamy każde w innym mieście, a niektórzy o godzinę drogi z mojego miasta. Cóż, plastyk na zawsze pozostanie domem dla imigrantów.
Jeżeli zaś chodzi o książki -był to mój rekordowy i niezwykle udany miesiąc. Przeczytałam 17 książek! Wyczytałam niemal cały wakacyjny TBR jaki sobie zaplanowałam , został mi tylko "Czas Żniw" oraz "Gra o Tron". W sumie pochłonęłam 7216 stron, czyli...233 na dzień. Jestem niezwykle zadowolona, ponieważ w moje ręce dostały się pozycje, które jakoś specjalnie mnie nie zawiodły, a nad tym wszystkim prym wiedzie to, że w końcu dostałam w bibliotece "Królową Cieni" i o Mój Boziu... nawet nie wiem jak zabrać się za jej recenzję, mam taki mętlik i tyle przemyśleń, że najpierw muszę je zebrać do kupy. A oto jak prezentują się moje stosiki :


1.Plaga Samobójców-Suzanne Young
2.Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
3.Nevermore.Cienie-Kelly Creagh
4.Elita-Kiera Cass
5.Przebudzona o świcie-C.C Hunter
6.Kamień i Sól-Victoria Scott
7.Władcy Dinozaurów-Victor Milan
8.Martwy,aż do zmroku-Charlaine Harris
9.Przez Ciemność-Alexandra Bracken
10.Zabrana o zmierzchu - C.C Hunter
11.Szepty o wschodzie księżyca-C.C Hunter
12.Wybrana o zmroku-C.C Hunter
13.Królowa Cieni-Sarah J.Maas
14.Monument 14.Wściekły Wiatr-Emmy Laybourne
15.Red Rising.Złoty Syn - Pierce Brown
16.Morze Spokoju-Katja Millay
17.Jedyna - Kiera Cass

Jestem mega zadowolona z lipcowego zaczytania-miałam okazję zapoznać się z kolejnym, wspaniałym tomem trylogii "Red Rising" , zakończyć "Monument 14" , "Wodospady Cienia" oraz pierwotną trylogię "Selekcja" (przede mną jeszcze dwa dodatkowe i nowelki). Popłakałam się przy "Przez Ciemność" oraz "Królowej Cieni", a zagłębiając się w przygody Kylie Galen nie raz się uśmiałam. Lipiec zaliczam do tych naprawdę, na maksa udanych miesięcy. Cóż, wakacje sprzyjają, nie ma co się oszukiwać :).
A co planuję na sierpień? Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie równie dobry. Chcę zabrać się za "Grę o Tron" oraz "Czas żniw", które stoją na mojej półce od dawien dawna i znalazły się na wakacyjnej liście MustRead. Mam też zamiar zrobić sobie tydzień z Percy'm i przeczytać tę popularną serię,z której ja na koncie mam na razie tylko pierwszy tom...jak to możliwe? Nie są to grube książki, więc przeczuwam, że może mi to zająć nawet mniej czasu. Całościowo,w sierpniu moje lepkie łapki czytelnika bardzo chcą otworzyć:

Mam nadzieję, że podołam tej liście :). I że uda mi się doczytać coś jeszcze .

A wy co ciekawego przeczytaliście w lipcu?Co planujecie na sierpień?

1 komentarz:

Matylda pisze...

Powodzenia w czytaniu! :D

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.