30 lipca 2015

#47 Namiętność - Lauren Kate

„W każdym życiu wybiorę ciebie. Tak, jak ty zawsze wybierałeś mnie. Na zawsze”.Luce była gotowa umrzeć dla Daniela. I to właśnie robiła. Raz za razem. Luce i Daniel stale odnajdywali się, po czym wkrótce zostawali boleśnie rozdzieleni – Luce umierała, a Daniel pozostawał samotny i nieszczęśliwy. Może wcale nie musi tak być...Luce jest pewna, że coś – lub ktoś – w jednym z jej wcześniejszych wcieleń może jej pomóc w obecnym. Dlatego wyrusza na najważniejszą podróż swojego życia... powraca w przeszłość, by na własne oczy zobaczyć swoje romanse z Danielem... i odnaleźć klucz, dzięki któremu ich miłość mogłaby przetrwać.Cam i legiony aniołów oraz Wygnańców rozpaczliwie pragną pochwycić Luce, lecz nikt bardziej gorączkowo niż Daniel. On goni za Luce przez ich wspólne przeszłości, przerażony tym, co mogłoby się wydarzyć, gdyby zmieniła historię.Wtedy bowiem ich ponadczasowa miłość mogłaby zginąć... na zawsze.[opis z tyłu książki]

Swoją przygodę z tą serią zaczęłam zupełnie przypadkowo - zobaczyłam naprawdę fajną okładkę i opis i zaraz po lekturze "Upadłych" sięgnęłam po "Udrękę",a potem po "Namiętność". Naprawdę wciągnęłam się w te powieści , choć nie jest to ambitna literatura . To taka przyjemna książka z prostą i oryginalnie prowadzoną fabułą umilającą deszczowe i smutne wieczory . .Zdaję sobie sprawę, że nie jest to książka na miarę wyniosłych klasyków , ale lubię sobie odpocząć przy romansach tego właśnie typu,gdzie prócz rozbudowanego wątku miłosnego jest również miejsce na wiele tajemnic oraz akcji.

Ból ciała pozwala mi przynajmniej zapomnieć o cierpieniu duszy
W sumie nie mogę się do niczego przyczepić w tej książce - jak na razie jest to moim zdaniem najlepiej napisana część tej serii . Jest w niej najwięcej akcji i nieprzewidywalnych zwrotów i w sumie najmniej miłości . Jest tu pokazana droga jaką przebywa Luce stając się dojrzałą kobietą wyrastając z poczwarki zagubionej nastolatki . Poszukuje swojej osobowości w swoich poprzednich wcieleniach na nowo poznając Daniela za każdym razem gdy cofa się w czasie . W sumie dowiedziałam się nawet trochę na temat historii .

Każda moneta ma dwie strony.
Orzeł i reszka.
Światło i ciemność.
Dobro i ...
Może nie jest to moralistyczna książka dostarczająca Bóg wie ile życiowych prawd , ale można się z niej dowiedzieć czym jest prawdziwa miłość i poświęcenie w jej imię. Cóż , choć takich mężczyzn jak Daniel nie ma warto zatracić się w tym świecie , gdzie księżniczkę ratuje książę na białym koniu. Ale jeżeli chodzi o mnie to jestem kompletnie za Camem . Jak już wspominałam uwielbiam opryskliwe i wredne postacie , bo mają swój niepowtarzalny charakterek i są nieprzewidywalne. 

Ból ciała pozwala mi przynajmniej zapomnieć o cierpieniu duszy
Podsumowując , "Namiętność" to dobra kontynuacja "Upadłych" . Uważam jednak , że spodoba się raczej dziewczynom , gdyż jest w niej naprawdę dużo miłości . Jest to szybka i przyjemna lektura,którą czyta się w dosłownie jeden dzień . Była to dla mnie miła odskocznia i odpoczynek,gdyż nie musiałam po niej odreagować ani specjalnie myśleć nad bohaterami. To smaczna , ale nie pyszna pozycja na mojej półce .

7+/10

Brak komentarzy:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.